De gratis Advertentie site van Nijmegen en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Nijmegen en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Dieren en Toebehoren
  3. Honden
  4. Herdershonden en Veedrijvers
ID: 9775
Advertentie ID: #9775 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Advertentie ID: #5403 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Advertentie ID: #3939 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Mechelse herder teefje

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Aiko
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Mechelse herder teefje van 1,5 jaar oud zoekt een sociaal consequent lief baasje!

Ik ben een superlieve kortharige Mechelse herder van 1,5 jaar oud. Ik ben binnenshuis een echte lieverd, heel sociaal, vriendelijk en ik wil graag zo lang mogelijk geaaid worden en ik ben dol op knuffelen. Ik ben graag bij de baasjes in de buurt en mensen die ik voor t eerst zie die blaf ik tegemoet maar als ik dan merk dat mijn baasje ze aardig vindt dan vind ik het ook prima. Ik maak niks kapot en kan mezelf alleen vermaken. Ik ben alleen geen groepsdier in de zin van dat ik katten of honden om mij heen verdraag. Dus binnenshuis is t prima vertoeven met mij maar graag wel zonder soortgenoten.

Buiten zeg ik eerlijk, heb jij je handen vol aan mij. Andere honden die ik tegenkom zorgen ervoor dat ik uit mijn dak ga. Ik ben dan ook erg dominant. Ik vind dat wandelen aan de riem überhaupt niks, ik zal dan ook moeite doen het van je te winnen met trekken en achteruit lopen aan de riem. Laat mij maar lekker door de tuin struinen dat vind ik prima...

Mijn baasje werd ziek nadat ze mij had geadopteerd en mijn training is er dus bij ingeschoten. Ik luister wel naar alle basis commandos zoals zit, af, terug en hier. De energie maar ook de balans van mijn baas is niet meer goedgekomen en dat gaat niet veel meer veranderen. Maar mijn baas gunt het mij zo om met een andere consequente energieke baas wel een lange wandeling te maken. Of je moet over een lekker terrein of erf beschikken waar ik lekker kan rennen dan is dat probleem ook opgelost.

Buurthonden e.d die te dicht bij de erfafscheiding komen die zal ik daar bij wegblaffen want ik ben erg waaks. Ik verdedig graag mijn baas en haar terrein. Door mijn gitzwarte hoofd denken mensen dan ook snel dat ik gevaarlijk ben maar ze hoeven niet te weten dat ik eigenlijk een watje ben die erg veel kusjes en knuffels geeft en nog nooit een vlieg kwaad heeft gedaan. Ik zoek dus wel een consequente baas die tijd en energie voor mij heeft en mij nog meer talenten van mezelf wil laten ontdekken maar mijn baas zoekt geen baas waar ze mij dat met de harde hand aan gaan leren want anders fiksen mijn baas en ik wel wat en blijf ik lekker thuis.

Steentjes zoeken daar word ik helemaal gelukkig van, gooi een steentje weg en ik ga m voor je zoeken en breng m weer naar je terug. Ik zoek het liefst tussen veel grind, dan vind ik t zelf helemaal geweldig als ik m weer voor je vindt. Geen enkel ander speeltje maakt me zo gelukkig als een steen. Wel op een afgesloten terrein graag want als ik eenmaal op open terrein ben dan kies ik het hazenpad.

Mijn baas heeft oudere kinderen en die vind ik top en al hun vrienden ook. Kleine kinderen hebben we nog niet op bezoek gehad dus geen idee hoe ik daarop reageer.

Kortom, ik ben een echte lieverd maar je moet mij nog wel ff helpen met buitenshuis ook een brave hond te zijn. Vooral de riem wordt een uitdaging maar samen komen er er wel.

Mijn baas hoeft geen geld voor mij maar ze staat er wel op dat je mij in je hart sluit en met mij op zoek gaat naar wat ik nog allemaal kan leren. Ook moet je natuurlijk wel tijd en energie voor me hebben.

Denk jij dat je een geschikte baas bent voor mij? Neem dan ff contact op met mijn baasje.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy