ID: 902
Secretaresse Unit Hengelo/Deventer
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Unique gaat verder. Voor onze klanten, medewerkers en voor elkaar.
Unique inspireert. Helpt zoeken en vinden wat nodig is. Samen werken aan de volgende stap. Wij doen dit met plezier, deskundig en op maat.
Functieomschrijving
Het uitvoeren van secretariële en administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van de locatie Hengelo/ Deventer.
Onder andere:
o Beheer + verwerking van de inkomende emails in de algemene mailbox en post
o Hotelreserveringen
o Km-registratie poolautos / huurautos regelen indien nodig
o Administratieve werkzaamheden op gebied van in- en uitdiensttreding
o Organiseren festiviteiten jubilea/pensioenen
o Ondersteunen op het gebied van algemene vragen aan SU vanuit Tebodin medewerkers
o Beheer + uitgifte van PBMs
o Voorraadbeheer kantoorartikelen
o Beheer en controle van Engelstalige cvs
o Archiefbeheer
o Receptionele taken (voor zover van toepassing)
Functie-eisen
- Opleidingsniveau: afgeronde secretariële opleiding (MBO niveau)
- Minimum aantal jaren werk ervaring: 0-3 jaar >
Je hebt al enige ervaring in secretariële en administratieve ondersteuning. Je hebt kennis van MS Office (Outlook, Word, Excel en Powerpoint). Je beheerst de Nederlandse taal en Engelse taal in woord en geschrift.
Je bent een vlotte open persoonlijkheid die niet bang is de handen uit de mouwen te steken. Je bent proactief en ziet werk liggen. Je bent integer, professioneel, stressbestendig en representatief. Serviceverlening past bij jou.
Arbeidsvoorwaarden
Je werkt iedere woensdag en vrijdag. Er is een salaris van €2070,- obv 40 uur.
Je werkt 1 dag in Hengelo en 1 dag in Deventer.
Unique gaat verder. Voor onze klanten, medewerkers en voor elkaar.
Unique inspireert. Helpt zoeken en vinden wat nodig is. Samen werken aan de volgende stap. Wij doen dit met plezier, deskundig en op maat.
Functieomschrijving
Het uitvoeren van secretariële en administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van de locatie Hengelo/ Deventer.
Onder andere:
o Beheer + verwerking van de inkomende emails in de algemene mailbox en post
o Hotelreserveringen
o Km-registratie poolautos / huurautos regelen indien nodig
o Administratieve werkzaamheden op gebied van in- en uitdiensttreding
o Organiseren festiviteiten jubilea/pensioenen
o Ondersteunen op het gebied van algemene vragen aan SU vanuit Tebodin medewerkers
o Beheer + uitgifte van PBMs
o Voorraadbeheer kantoorartikelen
o Beheer en controle van Engelstalige cvs
o Archiefbeheer
o Receptionele taken (voor zover van toepassing)
Functie-eisen
- Opleidingsniveau: afgeronde secretariële opleiding (MBO niveau)
- Minimum aantal jaren werk ervaring: 0-3 jaar >
Je hebt al enige ervaring in secretariële en administratieve ondersteuning. Je hebt kennis van MS Office (Outlook, Word, Excel en Powerpoint). Je beheerst de Nederlandse taal en Engelse taal in woord en geschrift.
Je bent een vlotte open persoonlijkheid die niet bang is de handen uit de mouwen te steken. Je bent proactief en ziet werk liggen. Je bent integer, professioneel, stressbestendig en representatief. Serviceverlening past bij jou.
Arbeidsvoorwaarden
Je werkt iedere woensdag en vrijdag. Er is een salaris van €2070,- obv 40 uur.
Je werkt 1 dag in Hengelo en 1 dag in Deventer.