ID: 8550
Advertentie ID: #8550 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Mercedes 230E W124 1985 automaat
€2.950,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Mercedes 230 E w124. Rookzilvermetallic met een lichtkleurig interieur. Apk tot 28 november 2019. Auto is in een mooie staat, rijdt fantastisch. De automatische versnellingsbak schakelt zeer soepel, geen bonken. Auto zit in het kwarttarief motorijtuigenbelastig, wat al is voldaan voor 2018.
De Mercedes is in 2012 ingevoerd uit Oostenrijk. Typenschein uit Oostenrijk nog aanwezig. Na de invoer uit Oostenrijk, is de auto door Mercedes dealer Wensink uitgebreid technisch onder handen genomen, van deze uitgebreide beurt is een werkbon aanwezig. Diverse zaken zijn vervangen of afgesteld. Ik heb de auto in bezit vanaf medio 2014. De auto is bij mij overdekt gestald en ik heb er maar 3000 kilometer mee gereden. Ik heb originele Mercedes putdeksel velgen (mopf1) met de juiste wielbouten laten monteren. Banden zijn in 2016 allevier vernieuwd door continental Premiumcontact5. Deze zijn nagenoeg nieuwwaardig, max 300 km gereden. De originele stalen velgen met de Mercedes wieldoppen krijg je er bij.
In november 2017 is de olie ververst en de auto technisch nagelopen en gekeurd. Geen lekkages van olie of andere vloeistoffen.
Er zijn diverse papieren, onderhoudsboekje en rekeningen bij. Ik heb naderhand een Nederlandstalig instructie boekje gekocht, het Duitstalige is erbij aanwezig. Er zijn drie sleutels bij, inclusief de fabriekssleutel. De auto is in 2014 getaxeerd voor 7500 euro taxatierapport zit erbij.
Interieur is in zeer mooie staat, zebrano hout nagenoeg krasvrij. Geen scheuren in stoelen en dashboard. Alle dashboard instrumenten werken correct. Stoelen en achterbank zo goed als nieuw, stuur geen slijtage. Er zit een Blaupunkt Oslo radio cassette speler in. Boekje van de radio inclusief de code aanwezig.
Carosserie is in een mooie staat, uiteraard zijn er lichte gebruikssporen, maar de auto staat er fris en zeer mooi bij. Zeker gezien de bijna 33 jarige leeftijd. Geen roest op krikpunten, dorpels wielranden.
Het enige grote minpunt is dat het schuifdak sinds kort niet meer werkt, ik vermoed een kabel die van het dak is los gekomen, motor hoor je draaien. Het functioneerde altijd feilloos en soepel. Ik heb er niet meer naar laten kijken.
Opties: centrale vergrendeling, elektrische ramen voor en een electrisch verstelbare rechter buitenspiegel, schuifkanteldak, Mercedes lichtmetalen velgen.
De foto van de motorruimte is wat donker, die is in de garage genomen. Motorruimte is expres niet schoongemaakt. In het echt ziet het er prima uit.
Reden van verkoop is dat ik te weinig tijd voor heb om mee te rijden. Ik gebruikte de auto puur als hobby. Wil je meer info, mail me s.v.p.
De Mercedes is in 2012 ingevoerd uit Oostenrijk. Typenschein uit Oostenrijk nog aanwezig. Na de invoer uit Oostenrijk, is de auto door Mercedes dealer Wensink uitgebreid technisch onder handen genomen, van deze uitgebreide beurt is een werkbon aanwezig. Diverse zaken zijn vervangen of afgesteld. Ik heb de auto in bezit vanaf medio 2014. De auto is bij mij overdekt gestald en ik heb er maar 3000 kilometer mee gereden. Ik heb originele Mercedes putdeksel velgen (mopf1) met de juiste wielbouten laten monteren. Banden zijn in 2016 allevier vernieuwd door continental Premiumcontact5. Deze zijn nagenoeg nieuwwaardig, max 300 km gereden. De originele stalen velgen met de Mercedes wieldoppen krijg je er bij.
In november 2017 is de olie ververst en de auto technisch nagelopen en gekeurd. Geen lekkages van olie of andere vloeistoffen.
Er zijn diverse papieren, onderhoudsboekje en rekeningen bij. Ik heb naderhand een Nederlandstalig instructie boekje gekocht, het Duitstalige is erbij aanwezig. Er zijn drie sleutels bij, inclusief de fabriekssleutel. De auto is in 2014 getaxeerd voor 7500 euro taxatierapport zit erbij.
Interieur is in zeer mooie staat, zebrano hout nagenoeg krasvrij. Geen scheuren in stoelen en dashboard. Alle dashboard instrumenten werken correct. Stoelen en achterbank zo goed als nieuw, stuur geen slijtage. Er zit een Blaupunkt Oslo radio cassette speler in. Boekje van de radio inclusief de code aanwezig.
Carosserie is in een mooie staat, uiteraard zijn er lichte gebruikssporen, maar de auto staat er fris en zeer mooi bij. Zeker gezien de bijna 33 jarige leeftijd. Geen roest op krikpunten, dorpels wielranden.
Het enige grote minpunt is dat het schuifdak sinds kort niet meer werkt, ik vermoed een kabel die van het dak is los gekomen, motor hoor je draaien. Het functioneerde altijd feilloos en soepel. Ik heb er niet meer naar laten kijken.
Opties: centrale vergrendeling, elektrische ramen voor en een electrisch verstelbare rechter buitenspiegel, schuifkanteldak, Mercedes lichtmetalen velgen.
De foto van de motorruimte is wat donker, die is in de garage genomen. Motorruimte is expres niet schoongemaakt. In het echt ziet het er prima uit.
Reden van verkoop is dat ik te weinig tijd voor heb om mee te rijden. Ik gebruikte de auto puur als hobby. Wil je meer info, mail me s.v.p.