ID: 7056
Advertentie ID: #7056 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
nog netjes Super leuk 3/4 of 7/8 witte broek brede omslag
€15,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hij is echt nog zeeeeeer netjes ! De foto's spreken denk ik wel voor zich! Lekker vlot model en vooral de brede omslag maakt hem super leuk! Kan zo, met ballerina's eronder maar ook erg leuk met laarzen eronder!!!!
Maat 42
merk c & a
het enige wat gezegd dient te worden is dat er nieuw verstelbaar elastiek ingezet moet worden.
Voor mij is er nieuw ingezet, maar dat is nu toch echt niet meer echt strak. Heel makkelijk te vervangen, is gewoon een tunneltje wat zo open is en dan rijg je het elastiek er zo doorheen!!!!
Bieden voor deze nog super nette en vlotte broek v.a. 15 euro (ex porto)
Maat 42
merk c & a
het enige wat gezegd dient te worden is dat er nieuw verstelbaar elastiek ingezet moet worden.
Voor mij is er nieuw ingezet, maar dat is nu toch echt niet meer echt strak. Heel makkelijk te vervangen, is gewoon een tunneltje wat zo open is en dan rijg je het elastiek er zo doorheen!!!!
Bieden voor deze nog super nette en vlotte broek v.a. 15 euro (ex porto)