ID: 55596
Omschrijving
Te koop aangeboden:
Volkswagen Golf 4.
Bouwjaar : 1999
Cillinderinhoud : 1595cm / 1.6
Vermogen : 74,00 kW / 101 pk
Koppel : 145 Nm
Handgeschakeld 5 bak
Km stand : 157751 (Met NAP)
Apk gekeurd tot: 12-2020
Carrosserie: 3 deurs
Wielen : 17 inch
Interieur in goede staat, geen beschadigingen.
Bluethooth bel systeem aanwezig met android scherm navigatiesysteem en achteruitrijcamera. (Kan ook netflix op bekeken worden etc.)
Centrale deurvergrendeling.
Tijdje terug nieuwe blokken+schijven.
Rem klauwen zijn rondom geverfd in donker blauwe kleur.
Alle schokbrekers + veerpotlagers en speciale eibach verlagings veren aangebracht.
Koppeling is net vervangen en er zit een andere versnellingsbak op! Rijd en schakelt perfect.
Geen olie lekkage of koelvloeistof, keurig netjes droog onder de motor, tevens zit er een cold air intake op(zie foto’s)
Distributieriem is vervangen op ongeveer 125000 km in 2016 door vorige eigenaar kan nog mee, maar ik heb wel de multiriem en spanner laten vervangen die maakte wat geluid tijdje terug.
Er is zeker wel iets wat ik heb vergeten, mocht u nog vragen hebben stuur een bericht of bel en doe een bod.
Volkswagen Golf 4.
Bouwjaar : 1999
Cillinderinhoud : 1595cm / 1.6
Vermogen : 74,00 kW / 101 pk
Koppel : 145 Nm
Handgeschakeld 5 bak
Km stand : 157751 (Met NAP)
Apk gekeurd tot: 12-2020
Carrosserie: 3 deurs
Wielen : 17 inch
Interieur in goede staat, geen beschadigingen.
Bluethooth bel systeem aanwezig met android scherm navigatiesysteem en achteruitrijcamera. (Kan ook netflix op bekeken worden etc.)
Centrale deurvergrendeling.
Tijdje terug nieuwe blokken+schijven.
Rem klauwen zijn rondom geverfd in donker blauwe kleur.
Alle schokbrekers + veerpotlagers en speciale eibach verlagings veren aangebracht.
Koppeling is net vervangen en er zit een andere versnellingsbak op! Rijd en schakelt perfect.
Geen olie lekkage of koelvloeistof, keurig netjes droog onder de motor, tevens zit er een cold air intake op(zie foto’s)
Distributieriem is vervangen op ongeveer 125000 km in 2016 door vorige eigenaar kan nog mee, maar ik heb wel de multiriem en spanner laten vervangen die maakte wat geluid tijdje terug.
Er is zeker wel iets wat ik heb vergeten, mocht u nog vragen hebben stuur een bericht of bel en doe een bod.