ID: 1498
Advertentie ID: #1498 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Guest Relations Officer - Hotel Okura Amsterdam
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hotel Okura Amsterdam is een vijfsterren deluxe hotel met 300 kamers. Het hotel is gesitueerd op een unieke locatie in Amsterdam, dichtbij het stadscentrum en op slechts een steenworp van de RAI Conference Centre en vele bezienswaardigheden en op 15 minuten afstand van Amsterdam Airport Schiphol. Het hotel is trots op haar vier restaurants, die allen zijn gewaardeerd door Michelin. Ciel Bleu heeft twee Michelinsterren, de Japanse restaurants Yamazato en Sazanka hebben één Michelinster en Serre Restaurant een Bib Gourmand. Verder beschikt het hotel over 2 bars, 19 congresruimtes, Nagomi Spa & Health, een Executive Lounge, een kookstudio Taste of Okura en een Wine Room.
Functiebeschrijving
Voor onze Front Office afdeling zijn wij op zoek naar een Guest Relations Officer die ons team per juli 2018 komt versterken. Het gehele Front Office team bestaat uit 40 collega's, waaronder Guest Relations, Receptionisten, Conciërge, Bagagisten, Doormen en Telefonisten.
Guest Relations Officer is een enerverende functie waarin `service with a smile` bovenaan staat. Samen met het gehele Front Office team verwelkom je de gasten en draag je bij aan een bijzonder verblijf. Als Guest Relations Officer ben je de contactpersoon tussen onze gasten en het hotel. Je creëert een warme, welkome en persoonlijke sfeer door gasten persoonlijk te verwelkomen en groeten. Je bent verantwoordelijk voor het overtreffen van de verwachtingen van de gasten, door te kijken wat de gast belangrijk vindt en hier op in te spelen. Hiernaast bestaat een belangrijk onderdeel van je functie uit het afhandelen van klachten, het controleren van gastenkamers en zorgen voor verschillende treatments.
Haal jij voldoening uit gastencontact, zet je graag een stapje extra voor onze gasten en zie jij jezelf terug in een enerverende en persoonlijke functie? Reageer dan nu via onderstaande contactgegevens!
Taken en verantwoordelijkhedenJe fungeert als aanspreekpunt voor zowel het team als de gastJe onderhoudt contact met onze VIP gastenJe houdt rekening met de specifieke wens van de gast en communiceert dit naar de diverse afdelingenJe behandelt eventuele klachten en volgt deze opJe controleert gastenkamers en je draagt zorgt voor de verschillende VIP treatmentsJe houdt gastenprofielen bijJe behandelt suggesties van onze gasten en volgt deze opJe bent samen met je medecollega's binnen Guest Relations verantwoordelijk voor de Executive Lounge en The SuiteHet asssisteren van onze gasten op een vriendelijke, efficiënte en professionele manier tijdens hun verblijf in Hotel Okura Amsterdam
Functie-eisen
Profiel - Wie ben jij?
Ervaring
Relevante werkervaring in een vergelijkbare functie in een vergelijkbare organisatie, bij voorkeur in het luxe-segment Je beschikt over een afgeronde Middelbare Hotelschool of Hoge Hotelschool opleiding
Profiel
Je bent representatief en beschikt over een dienstverlenende instelling Flexibel inzetbaar; voor zowel ochtend, avond als eventueel nachtdiensten Je bent discreet
TalenkennisUitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (in woord en geschrift)Beheersing van de Japanse taal is een pré
Competenties
Anticiperend vermogen Flexibilitieit Initiatief nemend Stressbestendig Gastgericht
Functiebeschrijving
Voor onze Front Office afdeling zijn wij op zoek naar een Guest Relations Officer die ons team per juli 2018 komt versterken. Het gehele Front Office team bestaat uit 40 collega's, waaronder Guest Relations, Receptionisten, Conciërge, Bagagisten, Doormen en Telefonisten.
Guest Relations Officer is een enerverende functie waarin `service with a smile` bovenaan staat. Samen met het gehele Front Office team verwelkom je de gasten en draag je bij aan een bijzonder verblijf. Als Guest Relations Officer ben je de contactpersoon tussen onze gasten en het hotel. Je creëert een warme, welkome en persoonlijke sfeer door gasten persoonlijk te verwelkomen en groeten. Je bent verantwoordelijk voor het overtreffen van de verwachtingen van de gasten, door te kijken wat de gast belangrijk vindt en hier op in te spelen. Hiernaast bestaat een belangrijk onderdeel van je functie uit het afhandelen van klachten, het controleren van gastenkamers en zorgen voor verschillende treatments.
Haal jij voldoening uit gastencontact, zet je graag een stapje extra voor onze gasten en zie jij jezelf terug in een enerverende en persoonlijke functie? Reageer dan nu via onderstaande contactgegevens!
Taken en verantwoordelijkhedenJe fungeert als aanspreekpunt voor zowel het team als de gastJe onderhoudt contact met onze VIP gastenJe houdt rekening met de specifieke wens van de gast en communiceert dit naar de diverse afdelingenJe behandelt eventuele klachten en volgt deze opJe controleert gastenkamers en je draagt zorgt voor de verschillende VIP treatmentsJe houdt gastenprofielen bijJe behandelt suggesties van onze gasten en volgt deze opJe bent samen met je medecollega's binnen Guest Relations verantwoordelijk voor de Executive Lounge en The SuiteHet asssisteren van onze gasten op een vriendelijke, efficiënte en professionele manier tijdens hun verblijf in Hotel Okura Amsterdam
Functie-eisen
Profiel - Wie ben jij?
Ervaring
Relevante werkervaring in een vergelijkbare functie in een vergelijkbare organisatie, bij voorkeur in het luxe-segment Je beschikt over een afgeronde Middelbare Hotelschool of Hoge Hotelschool opleiding
Profiel
Je bent representatief en beschikt over een dienstverlenende instelling Flexibel inzetbaar; voor zowel ochtend, avond als eventueel nachtdiensten Je bent discreet
TalenkennisUitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (in woord en geschrift)Beheersing van de Japanse taal is een pré
Competenties
Anticiperend vermogen Flexibilitieit Initiatief nemend Stressbestendig Gastgericht