ID: 2395
Te koop Marshall bluesbreaker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Te koop 25 jaar oude Blues Breaker visueel wat dingetjes niks bijzonders voor een road warrior van 25 jaar oud .
Technisch 100% orgineel met Engelse greenbacks .
50 watt tremolo .
Reden van verkoop ik gebruik geen pedalen en hij moet tehard om een mooi rand te krijgen.
De versterker (jtm 45)is erg mooi clean met een goed werkende tremolo.
Nog prima buizen plug and play.
Nadeel erg zwaar +/- zo'n 30 kilo .
Ik heb Marshalls zat dus geen haast ophalen in Amsterdam west
Ps geen onzin biedingen aub
Technisch 100% orgineel met Engelse greenbacks .
50 watt tremolo .
Reden van verkoop ik gebruik geen pedalen en hij moet tehard om een mooi rand te krijgen.
De versterker (jtm 45)is erg mooi clean met een goed werkende tremolo.
Nog prima buizen plug and play.
Nadeel erg zwaar +/- zo'n 30 kilo .
Ik heb Marshalls zat dus geen haast ophalen in Amsterdam west
Ps geen onzin biedingen aub