ID: 1504
Projectmedewerker cultuur- en civieltechnisch
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Wil jij je als projectmedewerker bezig houden met een herinrichtingsproject van twee woonwijken op zowel cultureel- als civieltechnisch vlak? Lees dan snel verder!
Bedrijfsomschrijving
Als projectmedewerker van de afdeling beheer en onderhoud, ben je werkzaam binnen het team projecten. Als projectmedewerker ondersteun je de projectleider bij de voorbereiding van de planmatige herinrichting van twee woonwijken, zowel cultuur- als civieltechnisch. Denk hierbij aan:
Functieomschrijving
De projectmedewerker verricht onder andere de volgende werkzaamheden:
Functie-eisen
Arbeidsvoorwaarden
Je kunt voor een langere periode aan de slag; eerste aanstelling tot en met 31 december 2018, daarna nog optie tot verlening. Het is een uitdagende functie met een afwisselend takenpakket voor 24 uur per week;
Salarisschaal 7/8 afhankelijk van kennis en ervaring. Ook mogelijk om met een uurtarief aan de slag te gaan als (tijdelijke kracht) ZZP-er.
Zeer aantrekkelijk fietsplan (stimulans voor een actief en gezond 2018!)
Sollicitatieprocedure
Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel? En klinkt een kopje koffie jou goed in de oren? Aarzel dan niet, maar solliciteer direct via onderstaande button of mail naar simonehage@daanwerkt.nl
Wil jij graag meer informatie over deze functie of wil je graag reageren op deze vacature?
Voor meer informatie kan je contact opnemen bij Simone. Dit kan zowel telefonisch op het telefoonnummer 06-10703562 als per mail simonehage@daanwerkt.nl.
Bedrijfsomschrijving
Als projectmedewerker van de afdeling beheer en onderhoud, ben je werkzaam binnen het team projecten. Als projectmedewerker ondersteun je de projectleider bij de voorbereiding van de planmatige herinrichting van twee woonwijken, zowel cultuur- als civieltechnisch. Denk hierbij aan:
- het opstellen van planningen in MS- Project;
- het voeren van een financiële administratie;
- het opstellen van offerteaanvragen en werkbeschrijvingen, plan van aanpakken en voortgangsrapportages;
- het beoordelen werkzaamheden van ingenieursbureaus zoals offertes en rapportages;
- toetsen van bestekken en -tekeningen;
- voorbereiden van uit te voeren bodemonderzoek of partijkeuring;
- van locaties bepalen wat de bodemkwaliteit is volgens de bodemkwaliteitskaart van de gemeente;
- van locaties bepalen wat de kadastrale eigendomssituatie is;
- van locaties bepalen welke zakelijke recht(en) is/zijn gevestigd;
- ondersteunen van aanbestedingen, het controleren van de nota van inlichtingen en het aanbestedingsadvies.
Functieomschrijving
De projectmedewerker verricht onder andere de volgende werkzaamheden:
- Je bereidt vergaderingen en bijeenkomsten voor en ondersteunt deze met communicatie en publicaties;
- Je stelt gunningsbrieven op;
- per kwartaal stel je een financieel overzicht op van de budgetten voor de producten waaraan je werkt, als onderdeel van de voortgangsrapportages;
- Je bewaakt de voortgang en actie- en reactietermijnen en maakt planningen en past deze wanneer nodig aan;
- Het opstellen en verzending van brieven (bewoners-, opdrachtbrieven, e.d.);
- Je notuleert bouw-/interne- en projectvergaderingen;
- Je stelt financiële overzichten op;
- Je verstrekt informatie aan derden;
- Je verricht melding over grondwateronttrekking;
- Je vraagt energie-aansluitingen aan en coördineert de slimme meter wisselingen
Functie-eisen
- Je bent (minimaal) in het bezit van een MTS/MBO diploma in de richting van Civiele techniek of vergelijkbaar;
- Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen de gemeente en bij voorkeur ook 2 jaar bij een ingenieursbureau;
- Je bent voor 24 uur per week beschikbaar (maandag, dinsdag en donderdag);
- Je beschikt over een normale mate van computerskills (denk aan Excel en MS project);
- Je herkent jezelf in de volgende competenties: initiatiefrijk, resultaatgericht, pro-actief, precies en klantgericht;
- Je beschikt over goede contactuele vaardigheden en een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Arbeidsvoorwaarden
Je kunt voor een langere periode aan de slag; eerste aanstelling tot en met 31 december 2018, daarna nog optie tot verlening. Het is een uitdagende functie met een afwisselend takenpakket voor 24 uur per week;
Salarisschaal 7/8 afhankelijk van kennis en ervaring. Ook mogelijk om met een uurtarief aan de slag te gaan als (tijdelijke kracht) ZZP-er.
Zeer aantrekkelijk fietsplan (stimulans voor een actief en gezond 2018!)
Sollicitatieprocedure
Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel? En klinkt een kopje koffie jou goed in de oren? Aarzel dan niet, maar solliciteer direct via onderstaande button of mail naar simonehage@daanwerkt.nl
Wil jij graag meer informatie over deze functie of wil je graag reageren op deze vacature?
Voor meer informatie kan je contact opnemen bij Simone. Dit kan zowel telefonisch op het telefoonnummer 06-10703562 als per mail simonehage@daanwerkt.nl.