ID: 7577
Nissan Micra 2004 1.2 107665 km Airco (APK 11-2018)
€2.350,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Beste Advertentielezer,
Aangezien wij een andere auto hebben gekocht is deze auto overcompleet geworden.
Het betreft een goed onderhouden Nissan Micra 1.2 uit 2004.
De APK is geldig tot 02-11-2018 en is daar zonder problemen doorheen gekomen.
De wagen heeft op dit moment 107665 kilometer gelopen. En er wordt nog nauwelijks mee gereden.
Begin 2017 hebben we er een nieuwe koppeling + drukgroep in geplaatst.
En in oktober 2017 is er een nieuwe uitlaat onder geplaatst.
Verder heeft hij netjes zijn beurtjes gehad.
Op dit moment zitten er 15 inch velgen onder met voldoende profiel waar je nog heel wat kilometers mee kan rijden. De originele velgen hebben we er ook nog bij echter zullen daar de banden van vervangen moeten worden. (je krijgt ze er gewoon bij zodat je die eventueel kan gebruiken voor winterbanden)
De airco werkt perfect net als de rest van de auto eigenlijk.
Centrale deurvergrendeling, elektrische ramen, ISOfix, stuurbekrachtiging etc. het zit er allemaal op.
Het betreft een auto uit december 2004 dus er zitten wel wat gebruikerssporen op. Her en der zitten er kleine deukjes (afkomstig van andermans deuren op parkeerplaatsen)
Daarnaast is een deel van de voorbumper en achterbumper wat dof, een polijstbeurtje zal wonderen doen waarschijnlijk.
Wat betreft het interieur heeft het stuur en de armleuningen in de deur slijtage. Aan de bijrijderzijde zit er een kras in het dashboard. (dit alles was al zo toen we de wagen in 2014 kochten)
Wil je komen kijken? Dan horen we graag van je.
Op onzinbiedingen zal niet worden gereageerd.
Groeten,
Wouter
Aangezien wij een andere auto hebben gekocht is deze auto overcompleet geworden.
Het betreft een goed onderhouden Nissan Micra 1.2 uit 2004.
De APK is geldig tot 02-11-2018 en is daar zonder problemen doorheen gekomen.
De wagen heeft op dit moment 107665 kilometer gelopen. En er wordt nog nauwelijks mee gereden.
Begin 2017 hebben we er een nieuwe koppeling + drukgroep in geplaatst.
En in oktober 2017 is er een nieuwe uitlaat onder geplaatst.
Verder heeft hij netjes zijn beurtjes gehad.
Op dit moment zitten er 15 inch velgen onder met voldoende profiel waar je nog heel wat kilometers mee kan rijden. De originele velgen hebben we er ook nog bij echter zullen daar de banden van vervangen moeten worden. (je krijgt ze er gewoon bij zodat je die eventueel kan gebruiken voor winterbanden)
De airco werkt perfect net als de rest van de auto eigenlijk.
Centrale deurvergrendeling, elektrische ramen, ISOfix, stuurbekrachtiging etc. het zit er allemaal op.
Het betreft een auto uit december 2004 dus er zitten wel wat gebruikerssporen op. Her en der zitten er kleine deukjes (afkomstig van andermans deuren op parkeerplaatsen)
Daarnaast is een deel van de voorbumper en achterbumper wat dof, een polijstbeurtje zal wonderen doen waarschijnlijk.
Wat betreft het interieur heeft het stuur en de armleuningen in de deur slijtage. Aan de bijrijderzijde zit er een kras in het dashboard. (dit alles was al zo toen we de wagen in 2014 kochten)
Wil je komen kijken? Dan horen we graag van je.
Op onzinbiedingen zal niet worden gereageerd.
Groeten,
Wouter